Nieuws

Zangles proefles tijdens de zomervakantie

06-08-2018 18:10

Beste bezoekers,

Ook tijdens de zomervakantie kun je bij Rising Voice gewoon een proefles volgen. Deze is geheel GRATIS totdat de actie stopt!

Wees er dus snel bij! Neem voor een proefles zang contact op! Fijne zonnige dag!

Rising Voice Ugchelen (Zangles in Apeldoorn en omgeving)

Tarieven wijziging

23-07-2018 16:35

Beste bezoekers en leerlingen,

Per 1 augustus zullen de tarieven iets aangepast worden. Een hele fijne zomervakantie gewenst!

Hieronder zie je de nieuwe tarieven voor de zanglessen:

TARIEVEN tot 21 jaar:

De proefles is voorlopig nog gratis!
 
20, - per 30 min - per les

Pakket van 8 lessen:
17,50 per 30 min (bij pakket 8 lessen)
Totaalprijs pakket 8 lessen: 140 euro

Pakket van 16 lessen:
16,25 per 30 min (nu korting bij pakket van 16 lessen!)
Totaalprijs pakket 16 lessen: 260 euro
 
28, - per 45 min - per les
 
Tarieven zijn incl. 21% BTW.
 

TARIEVEN v.a. 21 + jaar: 

25, - per 30 min - per les

Pakket van 8 lessen:
22 euro per 30 min (bij pakket 8 lessen)
Totaalprijs pakket 8 lessen: 172 euro

Pakket van 16 lessen:
17,25 per 30 min (bij pakket 16 lessen) AANBIEDING!
Totaalprijs pakket 16 lessen: 260 euro
 
35, - per 45 min - per les

Na je pakket, kun je of stoppen of een nieuw pakket volgen.

Fantastische uitslag!

23-04-2018 21:04

De crowdfundingactie heeft de eindstand bereikt! We hebben in totaal 3.905 euro opgehaald! Is dat niet fantastisch?! Met dank aan iedereen die heeft meegedaan. Nu gaan we de videoclip opnemen voor mijn liedje Proud to be me, voor mensen die zijn gepest, samen met mensen die zijn gepest. Iedereen zal stralen in de videoclip en we dragen de boodschap #proudtobeme uit! Volg de ontwikkelingen op: https://www.joycerising.com.

Doe mee met onze actie!

14-02-2018 13:55

Beste leerlingen en bezoekers! Ik wil graag iets belangrijks delen met jullie. Afgelopen vrijdag ben ik gestart met de crowdfunding actie!
In samenwerking met de stichting Omgaan met Pesten wil ik heel graag een videoclip opnemen voor mijn liedje “Proud to be me“. We willen heel graag mensen die gepest zijn op het hart drukken dat ze trots op zichzelf mogen zijn via een prachtige videoclip met de boodschap van mijn liedje Proud to be me! De stichting zal de videoclip o.a. gebruiken in hun trainingen om kinderen en volwassenen die zijn gepest sterker te maken. Zou jij willen meedoen met onze actie? Klik hier op de link: https://www.whydonate.nl/proud-to-be-me-videoclip-mensen-die-zijn-gepest-een-steuntje-in-de-rug-geven/event/
Het zou tof zijn als jij ook doneert! Wil je deze actie zoveel mogelijk delen met anderen? Bedankt alvast, liefs Joyce, zangdocente Rising Voice.

Rising Voice wenst...

24-12-2017 17:41

Alle leerlingen en bezoekers een hele fijne gezellige warme kerst en een heel gelukkig en gezond zingend nieuw jaar!

Rising Voice Apeldoorn zanglessen aan huis en op locatie, zelfvertrouwen coaching en demo opname.

Demo Opname!

06-11-2017 18:02

Wil je graag een demo opname van je zang hebben? Leuk als eindresultaat van je zanglessen of gewoon als aandenken of voor je promotie? Bij Rising Voice Apeldoorn kan dat!

In de zangles nemen we een demo op. Wil je dit apart buiten de zanglessen, dan kan dat ook. Hier de tarieven:

 

Demo opname tijdens je pakket - Pakkettarief geldt tijdens de opname. Mix uurtarief is 36 euro (tot 21 jaar) of 46 euro (vanaf 21 jaar)

Demo opname buiten je pakket om - 18 of 23 euro per half uur. Mix uurtarief is 36 euro (tot 21 jaar) of 46 euro (vanaf 21 jaar)

Opname duurt naar schatting meestal 1 uur en het afmixen ook 1 uur. Je kunt al een demo hebben voor bijv. 72, - euro! Afhankelijk van hoe lang jij wilt opnemen.

 

Wat krijg je?

Een afgemixte demo met mooie galm/compressie op je stem. Je kunt deze demo gebruiken voor eventueel Youtube/Facebook/je website (let op rechten!) of als andere promotie. Of als aandenken van je zanglessen.

Ik mix 1 uur je demo, met eventueel 1 aanpassing. Daarna betaal je de kosten voor meer aanpassingen. Wil je een voorbeeld horen, mail dan gerust even!

Rising Voice Apeldoorn

SAMEN DANSEN EN ZINGEN TEGEN PESTEN!

10-10-2017 21:50

Word jij gepest?! Of werd jij in het verleden gepest?!

Dan zoek ik JOU! Voor mijn nieuwste videoclip ben ik op zoek naar kinderen/volwassenen die gepest worden of werden gepest in het verleden.
Samen met een stichting werk ik aan een project tegen pesten. Voor mijn nieuwste videoclip zoek ik mensen die graag mee willen doen. Er word een speciale opnamedag georganiseerd. Wil jij daarbij zijn? Mail me dan!

Neem contact op en ik vertel je meer! Joycerising@live.nl
Met dank aan Stichting "Omgaan met pesten".

 

Veel liefs, Joyce Rising
Singer songwriter producer vocal coach
Http://www.joycerising.com

De flyers zijn binnen!

07-10-2017 18:36

Beste leerlingen en bezoekers! De nieuwe flyers zijn binnen! Check ze hier! Proefles is slechts 5 euro! Kom gerust eens langs voor een proefles zang! Volg nu zangles bij Rising Voice in Apeldoorn en omgeving! Ook les bij u thuis!

 

We zijn weer begonnen!

29-08-2017 13:48

Beste bezoekers! Hopelijk hebben jullie een fijne zomervakantie gehad! En de zomer is nog niet voorbij, want ook vandaag schijnt de zon! Lekker zingen in de zon? Werken aan je techniek? Of snel de basistechnieken van het zingen leren? Hard en krachtig zingen zonder pijn? Kom gerust langs voor een proefles. Tevens is er de mogelijkheid aan huis (bij jou thuis!) les te volgen! Hopelijk tot snel! Groetjes, Joyce van der Leij.

Rising Voice Apeldoorn is verhuisd!

01-05-2017 18:51

Beste bezoekers en leerlingen,

Rising Voice Apeldoorn geeft vanaf nu zangles aan de G.P. Duuringlaan in Ugchelen. Jullie zijn van harte welkom om te komen zingen! Zanggroetjes, Joyce van der Leij. Volg nu een proefles voor maar 5 euro! Neem contact op!

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>